GELECEĞİN TURYAP OFİSİ
15 - 16 - 17 - 18 OCAK 2018

 

GÜCÜNÜZÜN FARKINA VARIN!


Gayrimenkul Ofisi Yönetimi sürekli değişim geçirir. Pazar koşulları, değişen müşteri eğilimleri ve rekabet, yenilikleri ve değişimi de beraberinde getirir.

 Başarılı bir ofis yönetimi strateji ve teknikleri, bu değişime ayak uydurabilmelidir.


Ofis sahipleri ve yöneticilerinin recruiting, eğitim, motive etme, teknoloji, hedef belirleme, büyüme
stratejisini oluşturma, büyüyen bir iş fırsatı için en iyi çalışanları bulma ve elde tutma gibi kritik görevleri dengeleme gibi zorlukları vardır.


                                                  NEDİR?


Geleceğin Turyap Ofisi eğitimi; güçlü bir hikayenin kahramanı olan temsilciliklerimizi geleceğe taşımak için tasarlanmıştır. Bu eğitim temsilcilerimizin işletmelerini geliştirmeleri için gerekli tüm donanımı onlara sağlayacak bir uygulama paketidir.


                                                   NELER SAĞLAR?


Ofisinizi ve Gayrimenkul işinizi başarılı bir şekilde işletmek, ofis destek çalışanlarınızı yönetmek, güçlü ve karlı bir işin gerektirdiği güçlü ve bağımsız bir ekip oluşturmak ve bu ekibin performans gelişimini sağlamak için lazım olan bilgi ve uygulama becerilerini sağlar.
Bu program her katılımcıya pazarda kontrolü nasıl sağlayacağını ve sürdüreceğini öğretir.
Bu eğitim sayesinde; her temsilcimiz işini büyütmeye ve geliştirmeye odaklanır ve hedefleri
doğrultusunda ilerler.


                                                       KİMLER BAŞVURMALIDIR?


      Ofisini geleceğe taşımak isteyen tüm Turyap Temsilcileri ve Ofis Yöneticileri

                                                        Eğitim Süresi : 4 gün

EĞİTİM